Tooken
Filmen är en parodi på actionfilmerna Taken. Bryan Mills är en före detta CIA-agent som numera arbetar som säkerhetsvakt i en galleria. Hela tiden märker han att saker tas ifrån honom - hans fru, hans hund... dotterns oskuld. Med hjälp av sin mamma försöker Bryan bekämpa sin fiende BrownFinger för att kunna befria familjen och ett hundhem som riskerar att explodera.