Torment
Nygifta paret Cory och Sarah Morgan tar med sig Corys 7-åriga son, Liam, ut på landet för att få lite välbehövlig kvalitetstid med familjen. När Liam rymmer rasar dock den fridfulla fasaden. Det visar sig snart att de inte är ensamma i huset. En annan familj, en sadistisk och kultliknande grupp människor, har funnits i huset tillsammans med dem hela tiden och de har nu bestämt sig för att Liam ska bli deras.