Trap House
I El Paso, Texas, ger sig en DEA-agent under täckmantel och hans partner in i en katt-och-råtta-lek med en grupp fräcka tjuvar: sina egna trotsiga tonåringar. Med hjälp av sina föräldrars taktik och topphemliga information börjar tonåringarna stjäla från en farlig kartell.