Trollstorm
En framgångsrik fastighetsmäklare och mamma får sitt liv vänt upp och ner när nynazister sätter igång en trollstorm mot henne och hennes familj. Mot bakgrund av den alarmerande ökningen av den amerikanska fascismen finner hon solidaritet i sitt samhälle, slår tillbaka och skapar till slut ett prejudikat som kan komma att forma Amerikas framtid.