True Stories
David Byrne, ledaren för den innovativa rockgruppen Talking Heads, spelar en lustig hyllning till den mytiska småstaden Virgil i Texas, en stad som bebos av hederliga, ibland något märkliga människor som lever sina liv med oskuldsfull värdighet.