Twins
Ett ambitiöst genetiskt experiment slår fel och de två tvillingar som föds – som inte liknar varandra alls – separeras vid födseln. Många år senare träffas de osannolika tvillingarna: Julius, en högutbildad men barnslig jätte med ett gott hjärta och Vincent, en kortväxt skojare med omättlig lust på kvinnor och pengar.