Two Lovers
Ett romantiskt drama om Leonard som brottas med depressioner i efterdyningarna till ett misslyckat förhållande. Efterhand blir Leonard alltmer attraherad av två andra kvinnor; den stabila och omtänksamma Sandra och den mystiska grannen Michelle. Regi: James Gray. I rollerna: Joaquin Phoenix, Gwyneth Paltrow, Vinessa Shaw, Isabella Rossellini m.fl.