About My Father
Sebastian och hans italienska pappa Salvo bjuds in till en weekend hos Sebastians flickväns stenrika och excentriska familj. Helgen blir till en enda stor kulturkrock. Men till slut inser de att trots deras olikheter är kärleken till varandra de viktigaste.