Under ytan
För att undersöka Patagoniens största mysterium, El Nahuelito, genomför en filmregissör en undervattenssökning, vilket är den första audiovisuella undersökningen som genomförs i denna mening. Extrema övertygelser och kategoriska förnekelser diskuteras i denna berättelse.