Undertone
Programledaren för en populär podd om paranormala fenomen får anonyma inspelningar med dolda budskap. Snart släpper hon lös en demonisk närvaro som inte går att undkomma - en nervkittlande mardröm som fortsätter hemsöka långt efter att det sista ekot tystnat.