Utan förvarning
I juni 2018 fick vulkanen Fuego ett utbrott utan någon förvarning. Byar och bostadsområden runt vulkanen begravdes. Detta är berättelsen om de anonyma hjältarna som, mitt i mörkret från ett pyroklastiskt moln, lät hoppet återuppstå.