Utmärkt smak
Chinnaiya och Parama Thevar har fejdat i arton år på grund av en tidigare händelse. Meenakshi älskar hemligt Chinnaiya, men missförstånd orsakar konflikter. Till slut segrar sanningen och kärleken vinner, vilket bringar lycka.