Vacances forcées
Efter ett bokningsfel, tvingas två väldigt olika familjer, med en snobbig redaktör och en influencer, att dela ett storslaget semesterhus. Med oförenliga vanor och starka viljor, är kulturkrocken omedelbar. Men trots spänd stämning och missförstånd, tar denna påtvingade semester en oväntad vändning och visar sig vara ett äventyr fullt av överraskningar och skratt.