Valley of Light
Åttiosju år efter den första bestigningen i Sarcadalen utforskar denna film dess legendariska klätterhistoria. Genom spännande bilder och röster som Ondra, Manolo och Messner vävs tradition och modern sportklättring ihop till en stark berättelse. Officiella urval över hela Europa.