Vargar
Nieto är över 60 år, han vill komma bort från brott, rån och övergrepp som polisen Molina anförtror honom. Ett sista uppdrag skulle kunna leda till en fridfull ålderdom för honom och hans familj. Men operationen misslyckas. Den här gången lönar sig inte brott.