Varghunden
Jack Londons tidlösa berättelse om mod och överlevnad får liv mitt i den storslagna och vackra naturen i Alaska! Ethan Hawke spelar en ung man som försöker uppfylla sin far sista vilja - att hitta guld i den förrädiska dalen Yukon Valley. Han träffar en gammal erfaren guldgrävare (Klaus Maria Brandauer) som vägleder honom till faderns inmutning. Längs vägen träffar Jack även en själsfrände som för evigt kommer att förändra hans liv - en praktfull varghund som heter White Fang. Nu måste han finna mod att övervinna sina rädslor och bli en man - i detta spektakulära vildmarksäventyr!