Vatsyayana Kamasutra
Vatsyayana Kamasutra är biografin om Vatsyayana, författare till Kamasutra. Den berättar om resan för en framstående politiker från Patliputra som väljer en självexil. Under hans exil i Ujjaini motiverar glädjen av fysisk intimitet och hans vetenskapliga läggning honom att skriva Kamasutra.