Vem behöver fiender
När den lokala London-gangsteren och före detta boxaren Tom Sheridan går med på att hyra ut sin strippklubb till sin livslånga vän och kollega Ian Levine, tror han att han bara gör honom en tjänst. Men han upptäcker snart att den privata festen innebär något så avskyvärt och obeskrivligt att det utlöser en blodig fejd mellan de två gamla vännerna.