Vendeur
Serge säljer kök och han är bäst på det! Men hans framgångar har ett pris: han har försummat relationen med sin son, vilket han nu börjar inse. I trettio år har Serge garanterat sina anställda en strålande kommission. Han har offrat allt för sin karriär. Hans vänner, hans fruar och hans son, Gérald som han aldrig träffar - och sin hälsa.