Vi dör i natt
Två knivskadade personers flykt från ett gäng slutar i en lantbutik och tvingar personalen till ett brutalt val: offra främlingarna eller riskera livet för dem. När mörkret faller och butikens väggar skakar under gängets skoningslösa anstormning tvingas de instängda konfrontera sitt eget mörker för att överleva.