Violeta Rauch
Violeta Rauch mår inte bra. Som en groda som, utan att inse det, kokar ihjäl, har den hamnat i maktens bedrägerier, konsumismens ruin, personlig isolering och isolering av sociala nätverk. Kan han räddas från denna existentiella avsky?