Vital
Efter en olycka vaknar den unga mannen Hiroshi upp på sjukhuset med total minnesförlust. Fascinerad av en bok med bilder av dissektioner dras han till en skola med läkarutbildning där en medstudent dras till honom men det är någon annan som Hiroshi blir besatt av; den döda kvinnan på obduktionsbordet.