Walking with shadows
Ett drama om Ebele som under namnet Adrian skapat sig ett välordnat familjeliv med fru och barn i nigerianska storstaden Lagos. Hela livet har han dock tvingats undertrycka sin verkliga personlighet och när Ebele till sist kommer ut som homosexuell får det stora konsekvenser för honom. Regi: Aoife O'Kelly. I rollerna: Ozzy Agu, Zainab Balogun, Funlola Aofiyebi, Ayoola Ayolola, Riyo David, Wale Ojo m.fl.