War Room
De som gjorde de prisbelönade Fireproof och Courageous har nu gjort WAR ROOM, ett fängslande drama med humor och hjärta som blev en stor publiksuccé på bio i USA och fick strålande betyg av tittare i alla åldrar. Tony och Elizabeth Jordan har allt - bra jobb, en vacker dotter och ett drömhus. Men skenet bedrar.