Warrior Father King
Ismail Cetinkaya, Kamil Lipski och Carlos Eduardo Rocha är invandrare, kampsportare och familjefar. Hur kombinerar de kampsport och familjekärlek? De tre professionella kampsportarna bor i Hamburg och har varit tvungna att kämpa för sin plats i samhället. Samtidigt vänder de sig till sina familjer för att få det som de ibland har förnekats.