We All Bleed Red
Porträttfotografen avstår från sina vanliga kändismotiv för att istället rikta in sig på människor i samhällets utkanter. Som porträttfotograf möter Martin Schoeller nästan alla sidor av det amerikanska samhället: från presidenter till hemlösa i Hollywood.