We Love Moses
När Ella var 12 år var hon med om sitt första slagsmål. När hon var 12 år upptäckte hon sexualitet. Nu, vid 18 års ålder, reflekterar Ella över hur hennes besatthet av sin brors bästa vän Moses lämnade henne med en hemlighet hon fortfarande bär på.