We Own the Night
Ett kriminaldrama om nattklubbschefen Bobby som hamnar i en lojalitetskonflikt när hans bror och pappa, båda poliser, blir måltavlor för den ryska maffian. När trycket ökar tvingas Bobby välja mellan familjens säkerhet och sin egen livsstil i New Yorks undre värld. Regi: James Gray. I rollerna: Joaquin Phoenix, Mark Wahlberg, Eva Mendes, Robert Duvall m.fl.