What the Waters Left Behind
Epecuén var en av de viktigaste turistbyarna i Argentina, men 1985 begravdes den under tio meter saltvatten. Trettio år senare har vattnet dragit sig undan, och vi får följa ett gäng som reser hit för att göra en dokumentär. De ignorerar alla varningar och finner sig snart strandsatta i den övergivna byn. Men snart inser de att de inte är ensamma...