When Billie Met Lisa
Medan Lisa Simpson letar efter ett lugnt ställe där hon kan spela saxofon upptäcks hon av GRAMMY-vinnaren och topplistemusikerna Billie Eilish och Finneas O'Connell. Billie bjuder in Lisa till sin studio för en speciell jamsession som hon sent ska glömma.