Where Hope Grows
Calvin Campbell har tidigare spelat baseboll på elitnivå, men tvingades dra sig tillbaka i förtid på grund av sina panikattacker på planen. Han släpar sig numera igenom vardagen utan livsglädje, tampas med alkoholproblem och ett trassligt förhållande till sin dotter. Men hans liv får en vändning när han träffar Produce, en ung man med Downs syndrom som arbetar i den lokala mataffären.