Wicked
Wicked, den okända historien om häxorna i Oz, har den Grammy-vinnande stjärnan Cynthia Erivo som Elphaba, en ung kvinna, missförstådd på grund av sin ovanliga gröna hud, som ännu inte har upptäckt sin sanna kraft, och multi-platinaartisten och globala superstjärnan Ariana Grande som Glinda, en populär ung kvinna, åtföljd av privilegier och ambition, som ännu inte har upptäckt sitt sanna hjärta.