Worlds Apart
Medan han navigerar utmaningarna med att ta hand om sin sjuka mor och det obevekliga vardagens slit, måste Dee samla mod han aldrig visste att han hade när han fördjupar sig i mysterierna kring oförklarliga händelser som hotar att uppsluka allt omkring honom.