Wrong turn 5: Bloodlines
Det är dags att fira Halloween och horder av utklädda gäster kommer till den legendariska Mountain Man-festivalen. Festprissarna ser fram emot en vild natt men en familj med inavlade kannibaler förvandlar festen till en mardröm.