Yes
Den gamla barnstjärnan Patrick Nolan (Tim Realbuto) släpas motvilligt med av sin syster för att se en skoluppsättning av ”Romeo och Julia”. 17-årige Jeremiah (Nolan Gould) spelar Romeo och fångar omedelbart Patricks uppmärksamhet. Patrick bestämmer sig för att bli Jeremiahs mentor och det som börjar som en oskyldig skådespelarlektion utvecklas till något mycket mer.