You and Me
Den aktiva och livsglada David "Barney" Miller blev förlamad efter en tragisk bilolycka som gjorde att han aldrig mer kunde använda armar och ben. Han gick igenom en mörk period, men med kärlek och stöd från familjen, vänner som världsmästaren i surfing Mick Fanning och sin själsfrände Kathryn "Kate" Southwell fann han hoppet igen.