You Are Everything
Journalisten Georg och hans flickvän Vera träffar den livsglade DJ:n Dave och de följer med på hans turné igenom Europa. Vid något tillfälle måste Vera välja mellan dessa två. Den Berlinbaserade journalisten Georg och hans flickvän Vera träffar Dave Zuma, en DJ som älskar livet til fullo. Så fort den udda trion stiger in i Daves gamla hippie-husbil, så börjar deras livs resa.