Young, Fragile
Leonid är fortfarande ledsen över ett tidigare förhållande. Hans vänner, paret Max och Toni är stöttande, men han längtar efter en annan typ av närhet. På en dejt träffar han Leyli som är äldre och mer självsäker, och de hamnar i säng tillsammans. Leonid börjar utforska sin egen definition av maskulinitet... En modern reflektion av kärlek, sexualitet och rollmodeller.