Young hearts
Elias (14) känner sig dragen till sin nyinflyttade granne Alexander (14). Han börjar snart inse att han är förälskad för första gången. Men ju mer han umgås med sina vänner och sin familj uppstår fler frågor än svar. Förvirrad av sina spirande känslor så försöker Elias sortera i sitt inre kaos för att bevisa att han är värdig Alexanders hjärta.