Zero Days
USA och Israel skapade 2009 dataviruset Stuxnet i syfte att slå ut delar av Irans kärnvapenprogram. Problemet var bara att viruset snabbt spreds i andra datasystem och blev ett hot också mot dem som skapat det. Trots att ingen ansvarig vill bekräfta dess existens lyckas filmaren Alex Gibney skildra cyberkriget inifrån och visa hur svårt det är att kontrollera och vilka konsekvenser det kan få om det tillåts eskalera.