99.9 Criminal Lawyer
Criminal defense attorney Miyama joins the Madarame Law Firm; he and fellow lawyers Sada and Tachibana take on the defense of a man accused of murder.
A man claims self-defense after killing another man during an argument but Miyama feels something is off about his recounting of the event.
Sada and Miyama represent a famous inventor charged with sexually assaulting a former colleague; the inventor's employer wants to settle out of court.
When Miyama and Tachibana are suddenly unable to speak with their client, they interview the victim and a witness but get conflicting statements.
Confident that two seemingly unrelated cases from 18 years earlier share a connection, Miyama confronts Sada, who was the prosecutor at the time.