Afrikas farligaste djur
Afrikas utbredda våtmarker är både en tillflykt och en livlina för de många djurarter som försöker överleva här. Det här avsnittet bjuder på en kavalkad av lömska och geniala metoder som Afrikas dödligaste rovdjur använder när de jagar.