Afrikas gömda kungariken
I miljontals år har Sydafrikas bördiga ekosystem varit fyllda av naturliga hemligheter. Upptäck de otaliga underverk av biologisk mångfald som finns gömda i Afrikas okända hörn.
Drakensbergen: Barriär av spjut
Den här dokumentären handlar om djurlivet i bergskedjan Drakensberg. Vi tar en titt på hur varelserna överlever i det fientliga landskapet, från de högsta topparna till de böljande gräsmarkerna nedanför.