Aircrash Confidential
Flygplan håller människors liv i en vågskål men ibland har de fatala fel på designen. Se varför en jumbojet exploderade och DC 10-or föll från himlen.
När 47 barn dog i en flygkrasch spårade en sörjande far upp flygledaren och mördade honom. Varför fortsätter dessa fatala kollisioner att inträffa?
När en brand utbryter på ett flygplan har passagerarna bara två minuter på sig att fly. Experter undersöker varför vissa inte klarar sig.