Akuthelikoptern Cornwall
Följ Cornwall Air Ambulances enastående arbete. Dessa hängivna piloter och ambulanspersonal sätter sina liv på spel för att skydda semesterfirare och lokalbefolkningen i Cornwall.
Ambulanspersonal behandlar en motorcyklist med misstänkt bäckenfraktur och betydande skador på vänster ben. Och en 87-årig kvinna har skadat sin högra arm på trasigt glas.
Sjukvårdare kallas in för att hjälpa en person i publiken på Cornwalls ikoniska Minack Theatre. Och en person på semester behandlas efter att ha träffats av en paddleboard.
Sjukvårdare behandlar en dykare som uppvisar symptom på dykarsjuka. Och en 60-årig man behöver hjälp efter ett otäckt fall.
Cornwall Air Ambulance-teamet söker längs kusten efter en skadad semesterfirare. Och en cyklist drabbas av en allvarlig skada i huvudet.
Medan folk flockas på stränderna får teamet ett samtal från en man som är i fara på havet. Och en man i sextioårsåldern får en hjärtattack på en populär strand.
I Newquay drabbas en man av hjärtstillestånd, men dåligt väder gör att det inte går att använda helikoptern. Och en patient råkar ut för en allvarlig benskada på en avlägsen plats.