Alla mot alla med Filip och Fredrik
Martina Haag och Olof Lundh tar sig an Rickard Olsson och Emma Frans och mäter sina kunskaper om mardrömsåret 2015 och Per Gessles karriär. En känd programledare gör ett exklusivt gästspel i studion och Olof Lundh drabbas av ett nervöst sammanbrott.
Rickard Olsson och Emma Frans går en tät match mot Hanna Hellquist och Ebbot Lundberg för att testa vad de kan om idiotiska danskar och New York.
Erik Jerka Johansson och Emma Molin tävlar mot Alex och Amanda Schulman i ämnen som Mandelmän, kocksvin och döda kändisar. Stämningen mellan paret Schulman blir minst sagt frostig när Alex datumkunskap sätts på prov.
Ebbot Lundberg och Hanna Hellquist möter paret Alex och Amanda Schulman i frågesport om allt från Nobelprisvinnare till sextanter. Fredrik Skavlan gör ett exklusivt gästspel och bjuder på kluriga gåtor för deltagarna.