All Against All
Martina Haag and Olof Lundh take on Rickard Olsson and Emma Frans, comparing their knowledge about the nightmare year of 2015 and Per Gessle's career.
Rickard Olsson and Emma Frans face Hanna Hellquist and Ebbot Lundberg in a close game to test what they know about idiotic Danes and New York.
Erik Jerka Johansson and Emma Molin compete against Alex and Amanda Schulman in topics such as Mandelmän, bastard chefs, and dead celebrities.
Ebbot Lundberg and Hanna Hellquist face couple Alex and Amanda Schulman in a quiz about everything from Nobel Prize winners to sextants.