American Gladiators
En ny generation av utmanare kliver in i Gladiator Arena för att möta 16 nya Gladiatorer i Whiplash, Powerball, Joust och The Eliminator.
Fyra nya tävlande står inför The Wall, The Gauntlet, The Edge och The Eliminator under en kväll full av överraskningar.