an update on our family
En provokativ dokumentärserie som sätter vloggingbranschen under lupp genom att skildra livet för en familj vars adoptivson försvinner.
Welcome to Our Family
När vloggarna Myke och James Stauffers Youtubekanal tagit fart berättar de om sina planer att adoptera ett barn från Kina.
Fastän adoptionen får paret Stauffers kanal att växa försvinner Huxley plötsligt – och alla videor av honom görs privata.
Efter att följare och media uttryckt sin oro för Huxleys välbefinnande ger makarna Stauffer äntligen en uppdatering.