Ancient Empires
Den egyptiska drottningens saga är en om ett hänsynslöst geni, som gör allt som krävs för att hålla fast vid makten inför ett aggressivt expanderande romarrike. Men när hon ökar sitt inflytande växer hennes ambitioner och fiender reser sig mot henne.